V&D case
V&D case
V&D case
Marketplace model
De nieuwe online omgeving van V&D is eigentijds van toon, maar heeft ook raakvlakken met het verleden. Want de trouwe V&D klant moet zich nog steeds aangesproken voelen tot het merk. De 'tone of voice' is persoonlijk en toegankelijk. En in het nieuwe B2B marketplace model krijgen de merken en de shop in shops een prominente positie.
Marketplace model
De nieuwe online omgeving van V&D is eigentijds van toon, maar heeft ook raakvlakken met het verleden. Want de trouwe V&D klant moet zich nog steeds aangesproken voelen tot het merk. De 'tone of voice' is persoonlijk en toegankelijk. En in het nieuwe B2B marketplace model krijgen de merken en de shop in shops een prominente positie.
Marketplace model
De nieuwe online omgeving van V&D is eigentijds van toon, maar heeft ook raakvlakken met het verleden. Want de trouwe V&D klant moet zich nog steeds aangesproken voelen tot het merk. De 'tone of voice' is persoonlijk en toegankelijk. En in het nieuwe B2B marketplace model krijgen de merken en de shop in shops een prominente positie.
Xenos case
Xenos case
Xenos case
Vernieuwde shoppingexperience
Xenos betekent 'vreemd'. Met dit uitgangspunt mag de beeldtaal en tone of voice ook eigen en karaktervol zijn. Online, offline, de visuele taal is in alle kanalen nu in lijn met elkaar. Met geel en zwart als herkenbaar Xenos-accent. De visuele stijl oogt puur en authentiek. De verschillende designcomponenten zijn met de hand getekend, hier is geen ruimte voor digitale perfectie.
Vernieuwde shoppingexperience
Xenos betekent 'vreemd'. Met dit uitgangspunt mag de beeldtaal en tone of voice ook eigen en karaktervol zijn. Online, offline, de visuele taal is in alle kanalen nu in lijn met elkaar. Met geel en zwart als herkenbaar Xenos-accent. De visuele stijl oogt puur en authentiek. De verschillende designcomponenten zijn met de hand getekend, hier is geen ruimte voor digitale perfectie.
Vernieuwde shopping experience
Xenos betekent 'vreemd'. Met dit uitgangspunt mag de beeldtaal en tone of voice ook eigen en karaktervol zijn. Online, offline, de visuele taal is in alle kanalen nu in lijn met elkaar. Met geel en zwart als herkenbaar Xenos-accent. De visuele stijl oogt puur en authentiek. De verschillende designcomponenten zijn met de hand getekend, hier is geen ruimte voor digitale perfectie.
Blokker case
Blokker case
Blokker case
Productdominantie
Als je producten wilt verkopen dan leg je focus op het product. Weg met de ruis en de afleidingen. Of het nu om de productbeelden, categorieën, de specificaties op de productdetailpagina, of de 'Call To Action' waarde van de buttons gaat. In de verschillende customer journeys spat de content nu van het scherm. Zo hoor je producten te verkopen. Waarom hebben we dit niet eerder bedacht.
Productdominantie
Als je producten wilt verkopen dan leg je focus op het product. Weg met de ruis en de afleidingen. Of het nu om de productbeelden, categorieën, de specificaties op de productdetailpagina, of de 'Call To Action' waarde van de buttons gaat. In de verschillende customer journeys spat de content nu van het scherm. Zo hoor je producten te verkopen. Waarom hebben we dit niet eerder bedacht.
Productdominantie
Als je producten wilt verkopen dan leg je focus op het product. Weg met de ruis en de afleidingen. Of het nu om de productbeelden, categorieën, de specificaties op de productdetailpagina, of de 'Call To Action' waarde van de buttons gaat. In de verschillende customer journeys spat de content nu van het scherm. Zo hoor je producten te verkopen. Waarom hebben we dit niet eerder bedacht.
Lokaal ideaal case
Lokaal ideaal case
Lokaal ideaal case
Nieuw beeldmerk en UX-flow
Van het oorspronkelijke winkelwagenbeeldmerk naar een geabstraheerde vorm, waarbij de lijnvoering de route naar de winkel weergeeft, waarin de ‘L’ van lokaal en de ‘I’ van ideaal aanwezig zijn. Als pointer visualiseert het groene symbool een aanwijzer (winkellocatie) op een kaart. Als ballon staat het groene symbool voor onze dromen en idealen, naar het behoud van een eerlijk en vertrouwd winkellandschap.
Nieuw beeldmerk en UX-flow
Van het oorspronkelijke winkelwagenbeeldmerk naar een geabstraheerde vorm, waarbij de lijnvoering de route naar de winkel weergeeft, waarin de ‘L’ van lokaal en de ‘I’ van ideaal aanwezig zijn. Als pointer visualiseert het groene symbool een aanwijzer (winkellocatie) op een kaart. Als ballon staat het groene symbool voor onze dromen en idealen, naar het behoud van een eerlijk en vertrouwd winkellandschap.
Nieuw beeldmerk en UX-flow
Van het oorspronkelijke winkelwagenbeeldmerk naar een geabstraheerde vorm, waarbij de lijnvoering de route naar de winkel weergeeft, waarin de ‘L’ van lokaal en de ‘I’ van ideaal aanwezig zijn. Als pointer visualiseert het groene symbool een aanwijzer (winkellocatie) op een kaart. Als ballon staat het groene symbool voor onze dromen en idealen, naar het behoud van een eerlijk en vertrouwd winkellandschap.